Friday, January 01, 2010

2010

AKU sebenarnya xberapa berkenan sangat dengan nombor itu.oh.jangan tanya kenapa.aku tak mahu sebut2 perkataan membunuh itu lagi,ckuplah sekali kat n3 itu. tapi xberkenan2 aku pun,datang juga menonton bunga api dekat dataran. bersama cheno,melihat2 aktiviti disana smbil meninjau kegiatan manusia yang pelbagai2 rupa.bunga api malam tahun baru boleh tahan cantik berletup letap sana sini, walaupun telinga tak dengar apa sebab disumbat dengan MP3.

semalam juga dah naik juling mata aku memilih buku2 utk persediaan ke sekolah.agak bergunung buku reference+exercise yang aku pilih,agak berkoyan juga wang kertas bapak bertukar tangan kepada ahkak counter kedai buku yang mcm maddona punya kaler rambot itu.aku syak,mungkin dia nak sorok uban2 yang mula tumbuh melata bak cendawan butang selepas hujan dekat rambut dia.kasihan, muda2 dah beruban. nasib baik cantik,tapi lagi cantik kalau rambut maddona tu digantikan dengan tudung Wardina, atau tudung Waheeda wassini,boleh tahan juga tudung Dato' Siti Nurhaliza.atau tudung apa jadah nama artis lain yang dibuat jenama tudung utk melariskan jualan.aku yang biasa pakai tudung sarung dan tanggal itu pun,masih ramai juga yang tersilap panggil Heliza AF5 atau Ekin Mawi,apa cerita??;p


oh 2009,selamat tinggal.terpisah jua kita akhirnya.aku syg kau gila babeng.sebab kau tahun hanimun aku.
oh 2010,selamat datang.kau tahun baru aku sekarang.juga tahun akhir aku meniti zaman sekolah.dan,tahun aku bakal menjadi mangsa kekejaman bahana ***.(-_-")
selamat tahun baru semua.


4 comments:

  1. kak bee bee:selamat2..;))
    kak nad:same goes tu yu!!dah follo blog die dah!;)
    cheno:isk.diam la.spoil mud bukak skolah je kau ni.T-T

    ReplyDelete

ISIkepala Anda::