Sunday, September 12, 2010

Perayaan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1431H

MAAF ZAHIR DAN BATIN..

(err.aku rase mcm batin tu tak payah kot.)

aku nak cerita raya banyak pun macam pulak ade org minat nak baca kan?kan? sebab raye aku biase2 je..takde la nak kacau dodol anyam ketupat masuk hutan cari buluh lemang kejar ayam nak buat lauk raya baling mercun masuk rumah lepastu lari jauh-jauh segala bagai semua macam raye korang kan.so diringkaskan cerita raya aku same je macam taun2 lepas.korang godek la post aku yg lepas2, kisahnye lebih kurang same je lah dgn cerita tahun ni.karang aku copy paste je kan ha,ade yang ckp aku pemalas nauzubillah pulak taknak buat entri baru.


cuma tahun ni aku agak malas lah nk beraya sakan join beraya sangat beronggeng kesana ke mari dngn muka harapan dapat duit raye walhal mmg haram pun tak kan dapat lagi dah sekarang. collection duit raye tahun ni memang lah kurang sebab ramai dah kate muke aku macam muka orang dah berkerjaya dgn duit gaji ribu-ribuan yang tak perlu dibagi duit raya atau muka akak2 yang dah ada anak dua tiga mahupun empat.memang la. memang la.
dah muka aku ala meycet cmni xkan la duit raye aku pon takde woi..iskk.


dah la..merajok la cmni.takpela..takpela..bai.


p/s: entri paling gedik penah aku post.*kacing

No comments:

Post a Comment

ISIkepala Anda::