Monday, November 09, 2009

final exam is over..jom lepak!


tup tap tup tap tup tap...
final exam telah pun 'selamat' aku harungi selama 2minggu 1 hari..
sumpah aku ckp..nak terputus fius palotak aku sepanjag exam tu..haihh
n alhamdulilah..aku dpt jwb paper2 exam dgn sempurna wlupon ade la beberapa soaln yg aku mcm blur sket,,tibai tulis je kt kertas jwpn"sory cikgu,my brain is not going well today"
hah..sempoi kan?sakan gak la aku terima tepukan gemuruh dan gulingan gelakan bertubi2 dari kwn aku pasal kekretifan aku tuh..so wut??yg korg xnak copy n paste tadi ape cer??haha..
okelah,yg lepas tu biakan lepas..life must go on babe!
utk 'mencelebrate' kn final exam yg dah habes dgn jayanya,
aku,parin n bobo telah membuat 1 jamuan petg ringan kat uncle Kana's cendol lepas balik skola..
so,sebelum balik parin da warning awal2 kat aku..
'jebon,ko jgn tido plak petg nih.. kalo ko tido..xraye aji ko kang!'
ayat ah long seh parin nih..tau2 je aktiviti petg2 aku minah nih..haha
then kul 3.30,bunyi hon moto honda wave JLU **** parin telah slamat bgema kt depn uma aku..
xreti nyabo tol minah nih..aku kuar..wat muke toya ngantok habes..
pastu kitorg pon gerak pi warung cendol uncle Kana..
pehh..best xhengat kitorg mkn ABC petg2 yg terik tuh..
lagi best kalo ade org yg belanje plak kan..hakhakhak..(aku la tu!cesss!)

parin..ko egt comel la tunjuk peace tuh??pliss oke..haha..bobo!!membazir banje ko!mkn ABC xhabes!!


oke..korang bole terliur skg..ni ABC kitorg yg sungguh la nikmat dan segerrrrrrrr!!!



ini ABC aku punya..cuma letak ais,gula merah,jagung dan susu sahaja..siyes sedap tahap gaban punye beb!


kaber cun seh minah nih..padahal tga kebulur habes tuh..ceittttttttt!!


yeahh..aku jugak yg juare mkn paling cepat!!korang memg 'pengantin'!!


pastu kitorg pi econsave meneman kn bobo beli segerombolan coklat2 ntah yg jadahnya nk dibuat ape byk2 ntah..aku syak die nk start bisnes jual coklat cuti sekola nih..xpon nak gemokkn diri dgn melantak coklat byk2..korang tgok la sendiri bpe byk die dok shooping coklat smpai penuh 1 beg..ish2..memg gagal kelas berjimat cermat tol minah sorang nih..


kan??ish2..sila geleng kepala dua kali.terima kasih..oke..then kitorg lepak2 depan uma aku.. lepas dok sebok berbual2 smbil mencekik 2,3 keping coklat yg bo bgi..
(aku xmkn byk,.totally xbernafsu lgsung dgn coklat2 murah cmnih..haha),,bo dan parin pon gerak balik memandang cuaca yg nk ujan..n mcm biase tugas aku lepas tuh
mengemas sampah2 plastik jajan dan plastik coklat dek tinggalan minah2 bertuah tuh..haru la korang..kalo dtg uma aku xbuat sampah xbole ek??cisss.

No comments:

Post a Comment

ISIkepala Anda::