Wednesday, October 21, 2009

gud luck!!

kat skula tadi da dpt jadual 4 final exam..
yeah..start rupanya hari selasa,27hb okt,,
tapi first day tu paper bhsa cina.,
so,paper aku start hari rabu,28hb okt 2009..
n akan merdeka utk this f4 year pada 09 nov 09 kang..
hooyeh!!memg nak dekat dah tu..tpi aku ni rilek semcm je ape cer??
haila..syida2..cmner la nk spm nex yer ni pon aku ta tau la..
n ni n3 last aku post kt blog ni b4 hanyut dgn segala jadah buku2 n nota2 yg berkajang2..
bg mereka2 yg kenal akan diriku yg lemah dan kerdil ni,
marilah kita sama2 memanjat kn doa agar semuanya berjalan degn baik dan lancar..
lepas exam kang tros cuti akhir tahun..yipiee..
tapi xtau nk wtpe kt uma lame2 tuh..nak keje??
kalo aku btwu mak,kompom ni yg mak ckp,,



"XPAYAHH!!keje kt uma ni berlambak boleh dibuat.."

hoho..so,baik xpayah tnya la kan..
tapi ade gak aku tnya mak:karang nak holiday kat mana??kl??phg??melaka??

mak da angkat kening tggi..buang tebiat dah anak aku ni..
mak senyum,,"eh..dekat sangat tu..kita pergi jauh sikit..

aku da berbunga2..wah mak aku..bia betik..
mak:kita holiday yong peng jer..,

mati tros senyum aku..
haila mak..bleh x buat lwk tu time2 yg aku tgah xde perasaan??
hm..yongpeng pon yong peng la..best ape..ade econsave tu..batu pahat pon xde tuh semue..
apepon,ni jadual exam yg 2minggu aku nak menghadap kang..


#Rabu,28okt09 -BAHASA MELAYU 1 & 2
#Khamis,29okt09 -ENGLISH 1 & 2
#Jumaat,30okt09 -SEJARAH 1 & 2
#Isnin,02nov9 -PENDIDIKAN ISLAM 1 & 2 (+pend.sivik)
#Selasa,03nov09 -SCIENCE 1 & 2 (+pend.kesihatan)
#Rabu,04nov09 -MATH 1 & 2
#Khamis,05nov09 -ADD MATH 1 & 2
#Jumaat,06nov09 -SAINS SUKAN 1 & 2 (+P.A)
#Isnin,09nov09 -EKONOMI ASAS 1 & 2


wish me luck,guys!! see'ya!!salam...........
(p/s:4 kwn2 blog yg amek exam gak,,aja n anis..may allah bless yu,gud luck!!)

1 comment:

  1. bgus la..stop blogging dlu..stdy k..jgn relax sgt..hoho...
    mak die pndai gak buat lawak ek...hahaha...
    gudluck 4 ur final exam..stdy smart..
    bitaufiq wannajah...insaAllah..wslm

    ReplyDelete

ISIkepala Anda::