Monday, October 19, 2009

hepi annivesary mak n bapak..<3

(muke bapak ala2 terkejut diterjah paparazzi gitu..mak menten dgn senyum gula..:)

(arwah nenek,mak n bapak time baru anak 2..hoho)


hari ni,19 oktober 2009,,genap 29 tahun usia perkahwinan mak ngn bapak..wink2..tga pk cmner nk wish..
"kepada ayah dan bonda tercinta,selamat ulangtahun perkahwinan anakanda bongsumu ucapkan"
erkk..very the skema sgt la plak kan..xbleh2..
"samat ulang tahun perkahwinan mak n bapak..semoga berbahgia selalu hingga ke anak cucu.."
mcm wish pengantin baru la pulak..
"mak n bapak,,hepi annivesary yg ke 29..semoga berkekalan smpai akhir hayat,berbhagia bersama anak2 dan cucu2 terchenta..syg korang berdua gile babeng.."
huh??...sempoi...haha..(giler ko syida!!)
so,mlm tuh keje aku meneman kn mak ber'ym' ngn kak long,kak hanee yg jaoh berada di bumi sabah nun..masuk2 je kol doblas mak da eksaited nk taip..sebb 19hb ni jugak merupakan besdey menantu dia yakni laki kak hanee merangkumi abg ipar aku..hoho..
(phm x??susa je ayat aku ni??)nak dijadikan cerita abg haris ni lahir dikala mak n bapak sedang melangsungkan hari pernikahan mereka pada 19 oktober 1980..huhu..sungguh la kebetulan kan..kire tiap2 tahun pade 19hb kitorg akn celebrate 2 org skali gus..eh silap..3org skli gus la..

so,also wishes for dearest abg haris,hepi bezdey tu yu!!!umo da 29 taon da..cepat2 dapatkn c hanna tu adik baru..ekekekekk..oke,,sambung yg tadi,,hampir kol 1.30 gak la aku meneman kn mak ber'ym' dengan kak hanee..(dah jelas lagi terang benderang lampu suluh kan aku ni memg anak solehah..hahah)bukn aper,,takot ade sgkut mane2 sebab line brodben ni bukan betol sgt..tmbah2 pc aku ni yg memg la 'cepat' yang amatt..so,pemantauan dan guide amat perlu ye ketika itu..hoho..lagipon mak ym gune name aku,,,tpkse la jdi pemantau yg berhemah..kan?kan?
dan dan la 3-3 kakak aku pon on9 mlm tu..kak hanee,gjek ngn epit..,masing2 sebok nak ber'ym' ngn mak aku yg merupakan mak dorg gak..hoho.. mak pon ape lagi..teros jadi ala2 gaye kerani bzi kat opis menaip kertas kerja projek yg melambung ataupon gaye student IPTA menyiapkan tesis berjela mlm tuh..huhu..(pening bce ayat aku nih..haihh..)..
ni even xpenting sgt tpi aku tunjukkn jugak la utk tatapan kakak2 n abg2 aku yg lain antara kandungan ym mak ngn kak hanee yg sempat aku copy kan..


..........the rest is history...................
daisy Daisie:mak..ayang nak wish..
daisy Daisie: HAPPY ANNIVERSARY YG KE 29 TAHUN
daisy Daisie: SEMOGA BERBAHAGIA SELALU HINGGA KE AKHIR HAYAT
daisy Daisie: DIPANJANGKAN UMUR
daisy Daisie: DILUASKAN REZEKI..
daisy Daisie: DIKELILINGI CUCU YG RAMAI RAAAMAAAAI
syahidazainordin: Aminnnn
daisy Daisie: HAHAHAHA
syahidazainordin: ada lagi ke??
daisy Daisie: SEMOGA ANGGUN JELITA DAN HENSEM BERGAYA SENTIASA
syahidazainordin: nexttttt..
syahidazainordin:yang ketiga last tu mak setuju..aminn
daisy Daisie:hahahaha..

..........the rest is history..................

ape pon..esok nya..aku dan bapak dijamu sarapan dengan laksa 'superb' mak..hoho..best2..
xrugi aku bgun awal pagi tuh..haha..

mekaseh mak+bpk=samat ulangtahun perkahwinan ke-29!!leb u guys poreber!!!<3

(*xsaba nk tggu gathering bile kak hanee n fam balik sini lagi 3 minggu!!hooyeh!)

No comments:

Post a Comment

ISIkepala Anda::