Saturday, October 10, 2009

ada apa dengan pagi sabtu??

hari ni hari sabtu,
aku pling suke hari ni..
sebab ade misi yang aku kene jalankan pas 5 hari misi ni xbole dijalankan..
macm biase,pagi2 'alarm' mak da berbunyik mengejotkan kan aku yang tga tido mati,
mule2 pukul 8,aku bangun,.rase ngantok lagi la...
layan tido 5 minit bole la ni...
itu hajat dalam hati..
tapi kalo name pon tido..tambah2 aku memg spesis tido mati,,
5 minit pon jadi berminit2..
'alarm' kedua pon bergema..,
mak menten saba..
pukul 9.15,,kali ni aku bgun dari katil,,
tapi mate still tutup lagi..
ngantok2!!tapi x bole tggu 'alarm ketiga' bbunyik..
kalo dah cmtuh memg kene kipas free dari mak laa..
aku kuar bilik,hajat nak melabur dulu kat toilet..,
tgok2 ade orang plak..haishh bapak nih..
potong betol la feeling melabur aku..
taper,,aku pi ruang tamu..
amek paper utusan mesia yg bapak beli hari2 by delivery dari kedai islamiya,
konon2 mcm nak bace berita baru utk arini,,
duduk kat sofa,,adoii...lembut nyee!!
aku da xtahan da ni..
paper da cmpak ke bawah,,wat nyemak pale aku je bace paper pagi2..
dan..dengkuran kecil pon kedengaran...
lebeh kurang pkul 10.05,,
akhirnya..'alarm' ketiga bergema.,,
gedebukk!!
bantal kusyen ntah dari mane telah berlending atas muke aku dengan jayanya,,
yeah..aku dapat rase aura api...
bukan bola2 api..
bukan juga unggun api..
jaoh sekali kopi cap kapal api..
oh..ni da msok zon bahaye syida!!
sebelom mak bertukar jadi incerible hulk...
lintang pukang aku masok toilet..
dalam toilet aku tersengeh..
misi bgun lambat berjaya..
lengkap pagi sabtu aku..
mak...pagi esok ley bangon lambat x??
..............

No comments:

Post a Comment

ISIkepala Anda::