Tuesday, January 06, 2015

thr33 years.

assalamualaikum. ehem ehem.

ingat lagi tak?
ah tak payah ingat. aku pun sendiri dah tak ingat password blog sendiri kahkah.
so hows your day so far?
ha tengok. tinggal 3tahun dah spiking London.
kalau tinggal sepuluh tahun mau aku sapu spiking Burma.
well, pejam celik pejam celik its 2015 alrediii.
last entri pun on 2011.cukup cukup tiga tahun.
kalau ada anak dah tumbuh gigi atas takpun dah berlari tatih tatih panggil aku bunda! bunda!

k over.

tiga tahun yang tidak mudah, tiga tahun yang ajar jadi dewasa.
tiga tahun dan baru graduated diploma di kala orang lain sudah melayari ilmu degree ataupun,
lebih teruk, sudah melayari rumah tangga dan beranak pinak.
macam aku cakap tadi. anak dah ada gigi dan sudah bertatih merangkak berlari.
dan aku masih lost dalam dunia sendiri, bersama lemak dan sepi yang setia menghuni,
dari dahulu hingga kini.

nampak tak kesan tiga tahun tak update dah typing serupa HM Tuah? K.


im officially graduated at UiTM Lendu, Melaka last few month ago, in Diploma of Communication and  Media Studies. lebih senangnya masscom lah, and will continue proceed for degree next month dekat UiTM shah alam insyAllah. major in broadcast, minor nanti pilih hihihi.
type panjang serupa ada orang baca dan peduli kisah kau pun anak cik din oi.
*mereput slow slow*


sekarang ni sibuk jadi gardener kat rumah. * if you know wut i sayinnn
well cant wait to enter another new lifezzzzz. new people new place new surrounding. and hope to enter new me in this  new year insyAllah. *nak kahwin sebenarnya T.T


sebenarnya aku curi curi wifi opis mak ni sementara teman dia siapkan last report before pencen. well dah nama curi curi takkan engko nak type semua kisah hidup engko yang 3tahun tak update pulak. mereput la jari jemari aiiiii.

ok. nanti update balik. entri ni tak berapa nak into me rasanya. nanti lah i kasi oter balik. jadi gardener pun bizi hokay! entri lain tak janji, mungkin nanti, atau 3tahun lagi, yang mungkin aku update time tu cara cara menyusukan bayi dengan betul. atau camne cara elak baby cirit. kahkah. bye.






p/s : if you read this, i would like to say congratulation on your wedding doctor. semoga bahagia hingga ke jannah, amin. happy for you. دائما سعيدة يا أخي  :)



1 comment:

ISIkepala Anda::