Sunday, October 24, 2010

KAU


kau fikir aku suka sgt ke kat kau ha?
kau fikir aku mcm nak ternanti2 sangat la kau dtg terhegeh2 kat aku?
kau fikir macam aku nak bentang karpet merah nak sambut kau datang?
cehh. malam sikit.


sebab kau la aku tak dapat nak beronline selalu.
pasal kau la aku tak dapat berHAHA mcm org gila kena sawan ayam bila jumpa member2,
pasal kau jugak berdengung telinga aku dgr ceramah yang entah merepek apa tu,
pasal kau lagi aku tak sempat nak kecoh2 dapat makan kenny roggers setahun sekali tu time besdey aku hari tu kat blog ni,
pasal kau,haru hare lintang pukang ribut taufan hidup aku sekrg ni,
pasal kau, aku hilang sumber kegembiraan yang selame ini aku kecapi dengan penuh nikmat dan takzim sekali dulu tau tak?tau takkkk!
ohh. syahdu betul bila kenang-kenang kan balik.


dah la.takpe. kali ni je. tengok la. kali ni je aku layan kau bagai binatang eh menatang minyak yang penuh.aku sambut kau mcm sambut hari raya dengan fireworks melatap letup sane sini.apa? tak cukup? ciss. aku dah bagi masa aku yang sepatutnya aku buat layan mimpi siang dan malam hari tu, kira tak bersyukur lagi ke??dah habis ekslusif dah aku layan kau ni. lepas ni sori bai, wa taknak layan lu lagi. cukup lah sekali.cukup lah sekali hatiku kau sakiti. tidak mungkin ku berpaling padamu lagi SPM!

oishh.byk betul pengorbanan aku utk kau ni.so, nti keluar jgn susahkan aku. cubala belajar hargai sket. heh.





p/s : aku agak paisey budak science stream merdeka awal. kenape last paper kena paper aku? kenape? kenapeeeeeeee! -,-


2 comments:

  1. hahahahaha....ku kirakan aper lah td..rupa2nya spm..hamikkkk...hahahaha...mujur akak dh lepas azab sesuatu yg bernama SPM...yahuu!!!!!neway gud luck dak huha!!!!!

    ReplyDelete

ISIkepala Anda::