Sunday, April 25, 2010

tag-mengetag

by makcik dell yang kalerful.

::makcik dell yg tag aku kat blog dia pasal soalan ni,,tengkayu somach babe..so,here there are!


1.
Apa yang anda buat kalau anda tahu member tikam belakang anda ?
kalau dia tikam belakang aku,aku rejam belakang dia.apa susah sangat.;D

2. Enam orang di hati anda ?
zainor hanee , zainor ezadin, zainor ezamudin, zainor haneza , zainor hafiza, haji zainordin, hajah zalihah.(eh, terlebeh satu pule)

3. Anda rasa anda comel ?
tak comel.tapi HOT. huahua.

4. Single or taken ?
ape punye soalan nih?? NEXTTTT!

5. Blog yang anda suka ?
semua yang aku list kan di tepi kanan anda.

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari ?
bilik?selama ni pun aku tidur dekat sarang tikus.so,harapanlah nak kemas.kahkah.

7. Lagu terakhir yang anda dengar ?
Bila Izrail Datang Memanggil.

8. Last text message ?
"tempoh baki kredit anda akan tamat tidak lama lagi.sila isi semula kredit anda untuk kekal aktif bersama Hotlink.maklumat lanjut sila rujuk di *122#"

9. Last phone call ?
apek salah nombor.tak sempat pulak tanya nama.

10. Hari terakhir anda menangis ?
kalau keluar air mata sebab tahan ngantuk kira menanges jugak x?


11. List lima warna kegemaran ?
semua kecuali PINK.prefer warna2 gelap akceli.

12. Orang terakhir anda ber ym ?
abang "mat salleh" aku.

13. Game yang paling anda suka ?
Super Cow.bukan sebab suka,tapi sebab itu je game yg aku reti main. -_-"

14. Apa perasaan anda bila di tag ?
bahagia rasanya.bagai dunia aku yg punya. (tetibe)

15. Adakah anda peminat MCR ?
tak.aku peminat fanatik MAN BELON.

16. Tag 10 orang.
calon-calon nya ialahhh..

>si cheno muncet, kak yaty rambut rebonding, kak nadea busuk and si comot bobo.

yang lain sibuk jaga anak.so,dapat 4 ketul saje.bai.

No comments:

Post a Comment

ISIkepala Anda::