Sunday, February 21, 2010

wayang


hari ni kali pertama aku masuk ke panggung wayang untuk tahun 2010.
silakan kata aku ni duduk di tengah hutan amazon tempat burung wakwak berterbangan.
atau di tengah laut china selatan dimana kuda laut bebas belari2.
like i care.
aku geram gila dengan mamat yang duduk port blakang kerusi aku.
apa dia pikir aku beli tiket wayang mahal2 nak dengar cerita ulang tayang dia?
dah tengok tu diam2 suda.
nasib baik aku tak pakai heels tadi,
kalau x dah selamat bucu heels tu tersangkut kat lobang hidong kau.
cerita yang aku tonton boleh tahan juga sengalnya.
harap saja pelakon utamanya menang award anugerah bintang popular
dengan raja lawak terkenal,
filemnya sadis ya amat kalah cerita kuch kuch ho ta hai scene part kajol pasrah shah rukh khan kena kawen dengan rani murkejee.
keluar wayang ana mencarut tak tentu hala,
aja menyumpah2 dalam hati sebab terpedaya dgn ana msa nak beli tiket wayang cerita ni,
pain hanya senyap2 saja walhal macam aku tak tahu dalam hati dia ada khianat juga dekat ending cerita ni,
aku??mcm nak mintak balik je duit beli tiket kat ahkak kuanter tadi.
boleh x kak??
sumpah,aku memg dah xminat dia lagi lepas ni.
aku lagi suka Manbelon sekarang.
bahagia je dengan belon2 dia.
siapa punyee??...

ManBelon punyeee..;))


2 comments:

ISIkepala Anda::