Sunday, February 21, 2010

Bus Station


"malasnya nak balikkk.."
hari ini aku dengar ayat itu berpuluh2 kali.
atau beratus kali agaknya kalau nak dikombainkan dengan semlm.
pagi2 aku dah digegar oleh mak suruh bangun ikut hantar kakak2 aku dekat bus stand.
aku geram juga dengan mereka.
kalau nak balik xboleh tak ada yang nak babai2 dekat bus stand tak boleh agaknya.
terpaksa juga aku bangkit bila mak cakap ahli babai2 perlu cukup kuota seramai 3 orang.
macam aku tak tahu ahli babai2 itu merangkap tukang angkat barang sekali.
tak apa,tiba giliran aku nanti aku suruh mereka bangun subuh2 nak membabai aku dekat bus stand sambil pegang kain rentang 'selamat jalan,adindaku tersayang' besar2

4 comments:

  1. kahkah bongok!
    mak ayah yg nak anta laa. ko yang sebok nak ikot.
    konon2 potensi nak shoping kalau ikot besar la??
    haktuihhhh.

    nak mmmbalekkkkk :((

    ReplyDelete
  2. hahhahaha.....
    kan best jadi ahli babai
    PAHALA beb babai orang nk g belajo ngan angkat barang..!

    ReplyDelete
  3. kak hanee:hehe.ok.laen kali angkut brg2 1 lori ye kakak2 ku sekalian.

    ReplyDelete

ISIkepala Anda::