Thursday, September 24, 2009

malam yg suram lagi kelam

halu2..
huhu...jam da nk dekat pukul 2pagi..
mcm biase la..
rongga2 mate aku waktu2 cmni memg 'awal' lagi utk tido..
hoho..ape la nk jadi ngan ko nih syida?
tido da lambat,bgun pon lambat..,,
elakkn kene laser ultra ungu dari mak ko esok da la..
tapi mak kan alarm aku,
kire kalo die xjerit n melaung2 name aku suh bgun tido,
bukan salah aku la ek??
ish..ape ko bebel nih syida...
haila...haruu2...
pagi2 cmni bosan pulak..
paling2 lyn youtube je tgok spontan,
xpun melalak dalam hati..
(coz kalo aku melalak time skg memg tempah flying kick dari mak aku)
cite kat tb pon bosan..semua cite telemuvi raye..
siaran ULANGAN lak tuh..nk layan pon xbest,coz da tau endingnye cmne..
kalo xulangan pun,xyah tgok da tau endingnye cmne,..
cite melayu kan?pusing2 mcm 2 je jalan cite die..
ending,kalo x si heroin 2 frust menonggeng tggu balak xbalek raye.
c hero 2 plak eksident time nk balik raye..
kalo xpun,citer kuih bahulu hangus...
ape kejadah pasal bahulu hangus pun nak wat drama?
ape2 aje la pengarah drama mesia skrg nih..
tu belum dengan filem2 baru kuar kat panggung..
pasal jin pun sampai nk wat filem..haila...hampeh!
dan dan la member aku,bobo ajak follo dorg pi banda tgok wayg citer tuh..
awal2 mintak ampun la bobo!
aku kalo nk tgok pun tggu raye taon depan je la..,
xyah bazir duit wet raye aku pi panggung2 bagai,
tgok je kat astro kang,kompom ade punye...kan?
siap beribu2 kali ULANGAN lagi..hoho...
esok budak2 ajak pi round 1 yong peng n pt yaani,
baju kurung biru n selendang biru tua da ready aku iron awal2,,
gile semagat aku nih..hahahh..
bobo kate konvoi dianggotai oleh geng2 huha kami dan seciput geng dak laki..
bobo,roana,parin,boke T,aja,dayah,pain,merot,aim,mel,is,man,ewan kompom la join nanti kot..
tu semua muke2 wajib dtg uma aku n muke2 menghabiskan kueh2 dlm balang2 uma org!haha
dan dan je la dorang nih..kang tau2 tahun ni mcm 25 bas korang angkut..
gasak la..janji aku xsabo nk sondol blakang moto korang!hahahh...
wet raye aku pon xterkire lagi nih..nmpak cm byk je tuh...2 rat ke atas ade la kot..hihihh...
(sila jeles sekarang)
harap2 ade la uma member aku esok bagi wet raye!
ngee...tibe2 eksaited..xpadan dengan besa ko syida!
eh...xbesa..xpadan dengan kecik..ha,,baru betol..ekekekek...
hm...esok da raya ke-5..cepat gile babeng la mase bjalan..
byk rumah xgi lagi nih..ini bermakne byk wet raye belum dikutip dgn sempurna,,
hahahh...engat lagi dulu first time aku dapat duet raye paling byk..,,mase 2 dalam kereta.,,
baru balek dari beraye uma kwn mak..tkejut nak mam la aku bile tgok dalam invelop sampul raye ade wet bernot RM50..byk gile babeng!!!!hahahahhh
aku:mak,laen kali kalo nk ajak syida beraye mak pi uma kwn2 mak yg kaye2 je..
tapi ajak syida sorang,jgn ajak epit ngan niza,karang syida dapat wet raye sikit...
mak:(sambil menjeling ke arah wet 50 hengget yg aku kibas2kan dari tadi)
ala,wet tu die salah bagi,sebenarnye die nak bagi mak,,rugi je die bg ko wet raye byk2,,
karang wat beli jajan je..
aku duk diam je kat seat blakang..malas nk dengar bebelan mak,,jeles la 2 xdapat wet raye..hahahhh..
bapak yg tga drive wat xkesa...macm la aku xdpat bace isi hati die suh aku topupkan minyak kete..NO WAY!!!hahahh..
well,wet tu punyer la aku simpan bagai nk rak kat purse hello kitty aku,
(p/s:time tu darjah 5)
last2 aku gune wat beli eskrem..
akibat terpengaruh ngan iklan tb..
sebab tu sampai skg aku xsuke sgt lyn tb..(ye2 je)
haila..haru ko syida!
huhu...alamak,denga bunyik tapak kaki..
sah la tu..mak da bangon nak jalankan spotcheck tahap kedengkuran anak2 nyer..
ngee...out!



No comments:

Post a Comment

ISIkepala Anda::