Tuesday, January 04, 2011

stress





tanah liat.mungkin. ke kepala org. entah.







hidup sekarang ni makin lama makin stress.
buat semua benda semua stress.
tak buat apa benda lagi la strees.
belum belajar tinggi-tinggi lagi aku dah stress bukan main sekarang ni.
jauh sekali kawen beranak nanti jgn cerita dia punya stress gedabak mana.
pkwe cup cup atas divider petang-petang pun aku buat tak endah,
apek jual eskrem hon kuat tak henti-henti depan aku pun buat pekak,
ape lagi kalau akak aku panggil ajak tonton sinetron indon petang-petang.
wa tengah stress ni, lu ajak wa layan cerita merapu tu apehal?
ha tengok. dengan mudah aku akan berada dalam mood perempuan PMS.
siyes, aku benci betul kalo tengah stress ni.
bye.




p/s : sejak bile aku dah pandai buat entri curahan hati ina naim kat blog ni. choii.

No comments:

Post a Comment

ISIkepala Anda::