Wednesday, June 23, 2010

perutusan



asslamualaikum.salam sejahtera semua.apa khabar org kampung?

sory pengikut.dah jarang update blog.makin bizi siket skrg.oh,tak siket.banyak. naik cuti sekolah,dapat result yang mcm2 warna,pembetulan pun kena guna kertas berkajang-kajang. telinga dah awal2 aku ready kan pedinding. kabus sama taik telinga yang berbulan tak buang,cukup untuk pendinding telinga anda kebal dari sebarang bahaya bunyi-bunyian yang bernada marah,bebelan,nasihat dah ceramah stret dua jam ye puan-puan.tengoklah,nnti kalau semangat anak jati jawa aku dah datang berkepuk-kepuk,aku update.byk nak cerita,tapi tak ada masa.ah.korang pun macam lah tertnggu2 pulak peng-update-an aku kan?annoying kau syida.
ok,megi saya sudah kembang.ba alif ba ya,babai! :D



aku gerak dulu la.syl!


p/s: encik blog dan encik pesbuk,kita bercerai talak satu dulu.nanti bila2 kita rujuk balik :)

No comments:

Post a Comment

ISIkepala Anda::