Tuesday, June 01, 2010

Selamat





aku kalau nak lintas jalan pergi sekolah mesti rasa berdebar semacam. kadang-kadang kalau nampak pakwe hensem lintas jalan smbil kesat peluh kat dahi pun aku rasa berdebar juga. lagi kalau tengah on call pakai henfon blekberi.memang aku xlintas2 lah senang cerita.
eh,agak lari topik di situ.

semenjak aku jadi mangsa pelanggaran motor dengan tambi gila 2 tahun lepas,memang aku ambik masa lama sikit nak lintas jalan.trauma irama aku memg dtg bila nak lintas jalan.tambah lagi sekolah aku pun seberang jalan.so hari2 aku kena lintas jalan dgn penuh keterpaksaan.
kira kalau aku dtg lambat pun,ada jugak alasan kukuh nk bgi dekat cikgu disiplin ::

"tiba2 trauma saya dtg tanpa diduga masa saya nak lintas jalan cikgu,tu yg TER datang lambat siket ni".
(sambil melalak lagu Trauma-Elite)

itu ayat yg akan aku pakai kalau kenyitan mata yang selalu aku buat dekat dia bila kantoi dtg lambat dah xjalan.


tapi kalau ada manusia yang terlampau jaga keselamatan ni kelakar jugak.xsalah nak jaga keselamatan,tapi agak-agak lah. apa cerita kalau dalam bus pun nak pakai helmet?






ATAU...





alat pelindungan maksimum utk pkcik si penggoreng pisang.


p/s: kalau dari dulu buat jejantas, dah aman damai hidup aku.
**bosan dgn blog itam.bila templet blog dah tukar,nampak mcm suci je blog aku.huahua



No comments:

Post a Comment

ISIkepala Anda::