Sunday, April 11, 2010

budak april



semlm aku,bo,yan,tika dan 2,3 org budak2 lain smbut besdei aji,si budak-kecik-kaki-dota dan besdey parin,si budak gebu lagi subur merangkap kwn baik aku.
acara bmula pukul 4.3optg lepas kelas tambhan sains yang dari awal tahun smpai skrg asyik belajar bab elektrolisis memanjang. jgn ckp2 pasal enod dan ketod depan aku.dah muak gila.
bo,macam biasa sponsor kek blueberry utk acara petg tu diikuti air root beer yang telah disponsori oleh cik puan muda empunya blog ni.parin pun turut memperhabiskan duit biasiswanya utk beli jajan2 ringan utk upacara petg itu.manakala yg lainnya dengan senang hati telah mensponsor sampah sarap dan beberapa karung plastik tepung yang dirembat dari rumah masing2.

aji n parin teros potong kek bila bo dah surrender ketik lighter nak nyalakan api dekat lilin yang malu2 nak hidup tu.kemudian acara makan2,gelak2 dan kemuncaknya.acara simbah2 tepung kepada tuan punya penyambut besdei ari tu.mula2 attack aji dulu.tapi xkena sebab dia dah duduk 2 kilometer dari tempat kitorang awal2.ciskek budak ni.dah lari awal2. yan pergi kejar aji smpai keliling 1 taman.aku dgr aji dah serik kena baling dengan telor+tepung kat sekolah pagi tu.sampai dia tpakse rembat one drop perfume mak dia sebab bau telor kat uniform skolah dia xhilang2.nasib ko la aji petg kena kejar dengan tepung pulak.

parin?disebabkan kegebuan bdn die,memg dah xlarat la nak lari pecut.redha je la dgn siraman tepung dari budak2 tu.bju dia yang kaler hitam dah jadi kelabu sebab penuh dgn tepung cap sauh.aku jadi tukang gelak habis- habisan.akibatnye bila kepala dah penuh niat2 jahat nak kenakan org,xsempat pun nak snap2 gambar.haiyaaa.
balik tu parin dah awal2 ckp kat aku,

'tggu turn kau pulak!"

ok.no komen.selamat hari jadi semua.



(penuh kesopanan dan kesusilaan parin n aji memtong kek.ceh.)

p/s:to my dearest kak long,heppy becoming birthday!=)-22 apr 1982

No comments:

Post a Comment

ISIkepala Anda::