Wednesday, March 17, 2010

Boikot


aku rasa macam artis top bila perasan ada orang mula nak boikot aku.
belum jdi artis dah sibuk nak boikot2 aku apa cerita?
xreti nak bersabar tggu aku naik pentas ambil award anugerah bintang popular agaknya.
manusia kdg2 memang pelik.
walaupun aku manusia tpi aku takdelah sepelik mereka.
kecuali bila aku terserempak Robert Pattinson depan mata,
memang aku jadi manusia pelik terkinja2 mintak otograp 26 muka surat.
tapi ini,apa yang mereka dapat pun kalau boikot aku.
nak kata aku anak emas cikgu boleh tahan juga aku kena kondem dengan teacher Bi aku yang memang gagal kelas berfesyen tu,
nak kata anak emas makcik kantin,nasi ayam yang aku beli hari2 tetap juga tak kurang harga,
ayamnya yang kurang adela sampai kadangkala aku hairan juga mkan nasi berlaukkan ayam atau mkn ayam berlaukkan nasi,
sekarang aku masih terpinga2 apa hipotesis mereka nak boikot aku sebenarnya,

atau barangkali mereka yang tak dapat bezakan aku dengan fasha sandha?
......

No comments:

Post a Comment

ISIkepala Anda::