Thursday, September 24, 2009

kritikal punye bengang!

huhu...
arini memg bengang n gerammm abes2!!
cam rosak!line hp xde!!memori card rosak!!
cisss...
Font sizenk interprem ngan kengkawan tdi da xbole..
coz pic2 xbole nak saving..
asik failed je...
da la nk jumpe manusia2 tu punye la susah..
time ni plak cam hp aku wat hal..
menyirap je darah aku an...
hp gonjol aku tu rase mcm nak... mak aih...
macm nk baling je kat bantal!
xpon hiris pakai cotton bud!!
lagi brutal gonyoh dengan kapas muka!!!
huhu...kalo xkenang kan aku beli pakai wet aku tu...
da selamat aku hanyotkan kat sungai yong peng ni hah..
xpon aku gaulkan dengan wiskes bia kucg uma seblah makan!!
amik kau!!geramm ya amatt nih..
yg line c****m lagi satu hal...
memang berbaloi konon...hampeh!!
dari petang tadi xde line je memanjang...
ape cer??bad service betol la...
pastu bile da ade signal line,nk call,send msg asik PENDING doploh pat jam...
pehh...lu bikin gua panassss..(kenal x ayat nih?hahahh)
mc aku pulak sebok nk wat hal gak...
cisss..pokemon!!
sisa2 pic aku tuh da xbole nk trensfer kat laptop!!
cmne nk edit n uplod pic2 dalam 2??!!!
sangat la bagus kan barg2 aku semue wat hal dgn serentak..
dan dan la aku tpakse bluetut pic2 kat hp kakak aku..
haila..haru laa!!
taper2...rilek cik syida...
saba2!!tarik napas..hembus...
tarik napass..hembus...
tarik napass lagi..dan..hembuss..
fuuhhhh..lega sket..
erkk??apsal ade bau laen mcm nih??..
aku toleh sisi,
ade kakak aku,
chantek je tersengeh mcm kera pondan,
cisss...die da selamat melepaskan beberapa bunyi dan aroma pemedih hidung....
(--")


No comments:

Post a Comment

ISIkepala Anda::